Soluții complete
OmniChannel
One stop shop al canalelor de comunicare
Comunicarea directă cu pacienții, de altfel esențială, este facilitată de multiplele canale și platforme pe care le oferim. Fie că e vorba de gestionarea apelurilor, automatizarea asistenței sau integrarea canalelor de comunicare într-o singură interfață, putem găsi soluția personalizată nevoilor tale.
Soluții personalizate pentru gestionarea comunicării directe cu pacienții
Platformă Call Center Medical
Preluarea apelurilor telefonice și a solicitărilor, atât doar pe cele care nu sunt răspunse într-un anumit interval de operatorii clinicii, cât și toate apelurile, în funcție de nevoia clientului.
Numere scurte
Oferim posibilitatea folosirii unui numar scurt național de forma 021-XXXX.
Comunicare 2-way SMS
Soluție de SMS-uri tranzacționale bidirecționale, cu confirmare Da/Nu, integrată cu software-ul tău medical.
Server E-mail
Hosting de mail și configurare email cu protecție anti-spam și anti-virus.
E-mail Tranzactional
Platformă de livrare email-uri de volum care se integrează cu alte sisteme existente.
Chat 2 Brand
Integrarea într-o singură interfață a tuturor canalelor familiare pacientilor (Whatsapp, Facebook Messenger, Instagram) cu canalele clasice de comunicare (LiveChat, SMS).
Chatbots pentru mesaje
Roboți software care răspund automat la mesaje (text) și interacționează cu pacientul.
Telverde
Permite pacienților posibilitatea de a face programări la un număr gratuit Telverde 0800XXXXXX.
Chatbots vocal
Roboți software vocali care răspund automat la mesaje și au capacitatea de a vorbi cu pacienții.
Interactive Voice Response (IVR)
Meniu vocal interactiv care poate fi configurat chiar de către client în sub 5 minute.
pregătit pentru următorul pas?
Alege digitalizarea. Alege MedIT.